BOUSSIAS COMMUNICATIONS: Packaging Conference 2017: το συνέδριο για την συσκευασία
Η 3η διοργάνωση του Packaging Conference πραγματοποιείται την Παρασκευή 7 Απριλίου από την Βoussias Communications, με πλούσια θεματολογία τόσο για τα στελέχη των τεχνικών τμημάτων και της παραγωγής, όσο και για στελέχη Marketing, brand managers, εμπορικούς διευθυντές και επιχειρηματίες.
Το συνέδριο θα δώσει απαντήσεις στον επαναπροσδιορισμό των αναγκών των επιχειρήσεων με βάση τις αρχές της ανταγωνιστικότητας, του σύγχρονου οικονομικού περιβάλλοντος και του κόστους παραγωγής υπό το «βλέμμα» της αειφορίας, του μάρκετινγκ, της γραφιστικής απεικόνισης, του sales appeal, της εφευρετικότητας και της καινοτομίας των υλικών κατασκευής και της χρηστικότητάς του για τον καταναλωτή.
Καθώς η συσκευασία αποτελεί την πρώτη και καθοριστική “επαφή” με τον καταναλωτή κατά τη στιγμή της επιλογής των προϊόντων, κορυφαία ενότητα του προγράμματος αποτελεί το MasterClass του Rowland Heming, Design Director και ιδιοκτήτη της εταιρείας RH-PKG, με τίτλο: «The Six Secrets of Packaging Design». Ο Rowland Heming πρόκειται να αναπτύξει τα 6 βασικά Tips για τον σχεδιασμό της συσκευασίας, όπως:
- Σπάστε τους κανόνες και διαφοροποιηθείτε, κατανοήστε τη «γλώσσα» του χρώματος και του σχήματος. Έρευνες αποδεικνύουν ότι οι καταναλωτές επαναφέρουν στη μνήμη τους πρώτα το χρώμα της συσκευασίας, δεύτερο το σχήμα και …τρίτο το λογότυπο!
- Δημιουργήστε αποτελεσματική συσκευασία που να επικοινωνεί το μήνυμα που θέλετε για το προϊόν σας απλά και με σαφήνεια μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
- Επικοινωνήστε με τους καταναλωτές στη γλώσσα τους και πείστε τους να σας αγοράσουν. Μην ξεχάσετε ποτέ να τους πείτε μία ιστορία, αυτή την ιστορία που σας διαφοροποιεί από τους άλλους, μιλήστε για τις ειδικές μεθόδους παραγωγής, τα συστατικά, την αποθήκευση ή τη διακίνηση, γι’ αυτό που σας κάνει μοναδικούς και είναι δύσκολο να αντιγραφεί.
- Καθορίστε προτεραιότητες και βρείτε το μήνυμα «κλειδί» που ενισχύει την οπτική και λεκτική επικοινωνία του προϊόντος σας.
- 3D συσκευασία σε έναν 3D κόσμο! Επικοινωνεί το brand σας σε κάθε σημείο επαφής.
- Πώς φαίνεται στο ράφι; Κλέψτε την προσοχή και δημιουργήστε ενδιαφέρον ακόμα και για μία κλασική υφιστάμενη μάρκα.
Στο συνέδριο, εκτός από τις σημαντικές ομιλίες, τις καλές πρακτικές και τις συζητήσεις των experts, οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν και να παρακολουθήσουν ανάμεσα σε 4 διαδραστικά Workshops για θέματα όπως:
Workshop 1: Ολοκληρωμένη προσέγγιση βιομηχανικών διεργασιών συσκευασίας
Αντώνιος Καναβούρας (PhD), Καθ. Συσκευασίας Τροφίμων , Dr. Μηχανικός Συσκευασίας, Γεωπόνος-Τεχνολόγος Τροφίμων, BSc, MSc
Workshop 2: Unpack Your Creativity!
Aθανάσιος Μανάβης, Βιομηχανικός Σχεδιαστής, ΜΒΑ, Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών και Βιομηχανικού Σχεδιασμού, ΤΕΙ Δ. Μακεδονίας
Workshop 3: Έξυπνη Συσκευασία. Διαχείριση και Μάρκετινγκ
Δρ. Σπυρίδων Νομικός, Αναπληρωτής καθηγητής, Τεχνολογία Γραφικών Τεχνών, ΤΕΙ Αθήνας
Workshop 4: Από το design στο τελικό έντυπο. Διαδικασίες και τεχνολογίες παραγωγής
Δρ. Αναστάσιος Πολίτης, Καθηγητής Τεχνολογίας Γραφικών Τεχνών
Ένα ποιοτικό προϊόν απαιτεί μια εξίσου αναγνωρίσιμη ποιοτική συσκευασία για να «περπατήσει» στην παγκόσμια αγορά.
Η επιτυχημένη συσκευασία ενσωματώνει στοχευμένο branding, επικοινωνία, marketing, τάσεις, λειτουργικότητα & εργονομία, ασφάλεια, ποιότητα & συντήρηση περιεχομένου, οικονομική απόδοση, ορθολογική αξιοποίηση πόρων, αλλά και αειφορία. Έχετε, λοιπόν, μια σειρά από σημαντικούς λόγους για να παρακολουθήσετε αυτό το συνέδριο, σε όποια θέση και αν βρίσκεστε. Επικοινωνήστε μαζί μας και εξασφαλίστε τις θέσεις σας στο συνέδριο και τα διαφορετικά Workshops.