BOUSSIAS COMMUNICATIONS: Καλές Πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών

25 Απριλίου 2016 | Νέα Μελών

Το 360ο customer experience στο μικροσκόπιο των Καλών Πρακτικών Εξυπηρέτησης
Η 2η διοργάνωση διεξήχθη στην κατάμεστη αίθουσα του Αμφιθεάτρου ΟΤΕAcademy

Στην κατάμεστη αίθουσα του Αμφιθεάτρου ΟΤΕAcademy διεξήχθη την Δευτέρα 25 Απριλίου η 2η διοργάνωση του συνεδρίου Καλές Πρακτικές Εξυπηρέτησης Πελατών, το οποίο διοργάνωσε το Marketing Week σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. Στη φετινή διοργάνωση παρουσιάστηκαν cases από κλάδους όπως Τηλεπικοινωνίες, Μεταφορές, Αντιπροσωπείες Αυτοκινήτων, Ασφαλιστικές Εταιρείες, Τράπεζες, Τουρισμός, Τρόφιμα/Ποτά, Έρευνα, Πληροφορική, Business Information.

Μεταξύ των εταιρειών που παρουσίασαν επιτυχημένες πρακτικές ήταν οι Aegean Airlines, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Doctor Anytime, Eurobank, Focus Bari, Hotelbrain, Ινστιτούτο ΣΕΤΕ, Kosmocar, Taxibeat, Toyota Hellas, Εθνική Τράπεζα, Cosmote, Forthnet/Nova, Infobank Hellastat, GAEA Products, Polis Park, City Fast, Taste Lemnos, Anytime, isMOOD, Koolfly.com κ.α. Υποστηρικτές του συνεδρίου ήταν οι Eurobank, Exportgate.gr, Focus Bari και Α Happy Company.

Όπως αποτυπώθηκε στο συνέδριο, η εξυπηρέτηση του πελάτη μπορεί να είναι άκρως δημιουργική, χωρίς όρια, χωρίς «τετριμμένη» σκέψη και αυστηρά guidelines, αρκεί να στηρίζεται στη στρατηγική φιλοσοφία της κάθε εταιρείας. Οι παρουσιάσεις ανέδειξαν ότι η δημιουργία κουλτούρας εξυπηρέτησης είναι μια αέναη, όσο και πολύπλοκη  διαδικασία. Σύμφωνα με τα όσα αποτυπώθηκαν στο συνέδριο, η εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη είναι κάτι που πρέπει να πηγάζει από όλους τους πόρους του οργανισμού, από όλα τα touchpoints του πελάτη με την επιχείρηση, σε μία λογική 360. Το 360 customer experience δεν αφορά μόνο στο customer service, αλλά είναι η συνολική εμπειρία που διαμορφώνει η επιχείρηση για τον πελάτη, ο σωρευτικός αντίκτυπος των διαφορετικών επιμέρους εμπειριών στην πάροδο του χρόνου μέσα από όλα τα πιθανά σημεία επαφής. Τέλος, εκείνο που θα κάνει τη διαφορά στην εξυπηρέτηση του πελάτη είναι όλος ο οργανισμός, σαν ένα «σώμα», να λειτουργεί με κοινό σύστημα αξιών, σκοπό και όραμα,  για το τι είναι και τι προσφέρει αυτή η επιχείρηση.

BOUSSIAS COMMUNICATIONS

Η Βοussias Communications είναι ο ηγετικός οργανισμός κλαδικής επικοινωνίας που ιδρύθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Επιχειρηματίες και στελέχη σε δεκάδες κλάδους και αγορές, στηρίζονται σε πρωτοποριακά περιοδικά, newsletters και επίκαιρες ειδικές εκδόσεις για τη σε βάθος επαγγελματική ενημέρωση, ειδησεογραφία, ανάλυση αγορών και σχηματισμό απόψεων.

Από το 2001 η Βοussias Communications δημιουργεί και διοργανώνει επαγγελματικά συνέδρια με την συμμετοχή κορυφαίων διεθνών ομιλητών, ακαδημαϊκών και υψηλόβαθμων στελεχών από τις μεγαλύτερες εταιρείες, προσφέροντας γνώση υψηλής αξίας και δυνατότητες ουσιαστικής δικτύωσης. Από το 2010 η εταιρεία στηρίζοντας έμπρακτα την επιχειρηματική αριστεία, θεσπίζει βραβεία ανά επιχειρηματικό κλάδο με την συμμετοχή κλαδικών φορέων, πανεπιστημιακών και διεθνώς αναγνωρισμένων επαγγελματιών, με σκοπό να αναδεικνύουν και να επιβραβεύουν τις καλύτερες πρακτικές στην χώρα μας.

 

Περισσότερα νέα της Εταιρείας

X

    Στοιχεία εταιρίας

    Επωνυμία επιχείρησης*

    Tαχ. δ/νση διοίκησης

    Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

    Έτος ίδρυσης

    Αριθμός εργαζομένων

    Κέρδη τριών (3) τελευταίων ετών (προ φόρων)

    Σύνολο ενεργητικού τελευταίου έτους

    Αρμόδιος επικοινωνίας

    Oνοματεπώνυμο*

    Email

    Τηλ

    X

      Το όνομά σας *

      Το επίθετό σας *

      Email *

      Τηλέφωνο επικοινωνίας

      To μήνυμά σας

      Μόλις υποβάλετε το ερώτημά σας, ένα μέλος της ομάδας μας θα έρθει σε επαφή μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
      Είμαστε αφοσιωμένοι στο ιδιωτικό σας απόρρητο. Μάθετε πώς φροντίζουμε τα δεδομένα σας στην πολιτική απορρήτου μας.

      X

        Στοιχεία εταιρίας

        Επωνυμία επιχείρησης*

        Tαχ. δ/νση διοίκησης

        Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

        Έτος ίδρυσης

        Αριθμός εργαζομένων

        Κύκλος εργασιών τελευταίου έτους

        Αρμόδιος επικοινωνίας

        Oνοματεπώνυμο*

        Email

        Τηλ