BOUSSIAS COMMUNICATIONS: 7ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ

18 Νοεμβρίου 2016 | Νέα Μελών
Τεχνολογία, customer experience και ανθρωποκεντρικότητα αλλάζουν άρδην τα δεδομένα της καταναλωτικής συμπεριφοράς

H τεχνολογία αλλάζει άρδην την συμπεριφορά του καταναλωτή, ενώ την ίδια στιγμή βοηθάει πάρα πολύ στην αξιόπιστη μέτρηση αυτής, κάτι που στο παρελθόν ήταν ανέφικτο. Στο ίδιο πλαίσιο, η τεχνολογία προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες αναβάθμισης του customer experience, σε pre-sales, sales και after sales διαδικασίες, τόσο σε online, όσο και offline  περιβάλλον. Τέλος, σε μια περίοδο διαρκών ανατροπών, η επιχειρηματικότητα περνάει από το στάδιο της πελατοκεντρικότητας σε αυτό της ανθρωποκεντρικότητας, μια εξέλιξη που ανοίγει νέους ορίζοντες στην εξυπηρέτηση του καναταλωτή, όσο και στην καταναλωτική του συμπεριφορά.

Αυτά ήταν ορισμένα από τα βασικότερα συμπεράσματα που συζητήθηκαν στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων, το οποίο πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) την Τρίτη 22 Νοεμβρίου στο Athenaeum InterContinental με κεντρικό θέμα «Ο Καταναλωτής Άλλαξε!!!».

700 και πλέον σύνεδροι…

Οι συμμετέχοντες του συνεδρίου ξεπέρασαν τους 700, κατατάσσοντάς το στην κορυφή των πιο επιτυχημένων συνεδρίων της χρονιάς. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στη νέα καταναλωτική συμπεριφορά, στο πόσο και πως άλλαξε ο καταναλωτής, εξετάστηκε η νέα του μορφή, οι συνήθειές του, η σημασία του ψηφιακού περιβάλλοντος, οι νέες τάσεις, νέες πρακτικές, ανατροπές, οι τρόποι προσέγγισης του υποψήφιου αγοραστή, οι προκλήσεις που έχουμε να αντιμετωπίσουμε στο μέλλον κ.α. Βασικό συμπέρασμα ήταν ότι ο τομέας των πωλήσεων συνεχίζει τον κομβικό ρόλο του και βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάπτυξης κάθε επιχείρησης και κάθε οργανισμού. Για «Ανθρωποκεντρικότητα» μεταξύ άλλων μίλησε ο Δημήτρης Μαύρος, Member of the Board της MRB Hellas ΑΕ, μέσα από μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα παρουσίαση, με θέμα «Από την Συστημικότητα στην ανατροπή».

Τέσσερις «καυτές» θεματικές ενότητες

Οι κύριες θεματικές ενότητες του συνεδρίου έδωσαν την ευκαιρία στους συνέδρους να ακούσουν αλλά και να συμμετέχουν με τις δικές τους ερωτήσεις μέσω του conferiemce.com για:  
–    Τον αναδυόμενο Έλληνα καταναλωτή και οι τις αναγκαίες στρατηγικές προσέγγισής του
–    Τις νέες πρακτικές/ τεχνολογίες ανάλυσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς
–    Τις πωλήσεις στο επίκεντρο της αναπτυξιακής πορείας των επιχειρήσεων
–    Τις προκλήσεις και τις προοπτικές για το αβέβαιο 2020

Επίσης, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να παραλουθήσουν ζωντανά στη σκηνή συνέντευξη – «ανάκριση» του Αριστοτέλη Παντελιάδη, Διευθύνοντα Συμβούλου της  Μετρό ΑΕΒΕ, από το δημοσιογράφο της Ναυτεμπορικής, Πλάτωνα Τσούλο.

Διοργανωτής του συνεδρίου ήταν το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) με την επιστημονική συνεργασία του ELTRUN και του ALARM του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

BOUSSIAS COMMUNICATIONS

Η Βοussias Communications είναι ο ηγετικός οργανισμός κλαδικής επικοινωνίας που ιδρύθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1980. Επιχειρηματίες και στελέχη σε δεκάδες κλάδους και αγορές, στηρίζονται σε πρωτοποριακά περιοδικά, newsletters και επίκαιρες ειδικές εκδόσεις για τη σε βάθος επαγγελματική ενημέρωση, ειδησεογραφία, ανάλυση αγορών και σχηματισμό απόψεων.

Από το 2001 η Βοussias Communications δημιουργεί και διοργανώνει επαγγελματικά συνέδρια με την συμμετοχή κορυφαίων διεθνών ομιλητών, ακαδημαϊκών και υψηλόβαθμων στελεχών από τις μεγαλύτερες εταιρείες, προσφέροντας γνώση υψηλής αξίας και δυνατότητες ουσιαστικής δικτύωσης. Από το 2010 η εταιρεία στηρίζοντας έμπρακτα την επιχειρηματική αριστεία, θεσπίζει βραβεία ανά επιχειρηματικό κλάδο με την συμμετοχή κλαδικών φορέων, πανεπιστημιακών και διεθνώς αναγνωρισμένων επαγγελματιών, με σκοπό να αναδεικνύουν και να επιβραβεύουν τις καλύτερες πρακτικές στην χώρα μας.

 

Περισσότερα νέα της Εταιρείας

X

    Στοιχεία εταιρίας
    Επωνυμία επιχείρησης*
    Tαχ. δ/νση διοίκησης
    Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*
    Έτος ίδρυσης
    Αριθμός εργαζομένων
    Κέρδη τριών (3) τελευταίων ετών (προ φόρων)

    Σύνολο ενεργητικού τελευταίου έτους

    Αρμόδιος επικοινωνίας
    Oνοματεπώνυμο*
    Email
    Τηλ
    X

      Το όνομά σας *
      Το επίθετό σας *
      Email *
      Τηλέφωνο επικοινωνίας
      To μήνυμά σας

      Μόλις υποβάλετε το ερώτημά σας, ένα μέλος της ομάδας μας θα έρθει σε επαφή το συντομότερο δυνατό.

      Είμαστε αφοσιωμένοι στο ιδιωτικό σας απόρρητο. Μάθετε πώς φροντίζουμε τα δεδομένα σας στην πολιτική απορρήτου μας .

      X

        Στοιχεία εταιρίας
        Επωνυμία επιχείρησης*
        Tαχ. δ/νση διοίκησης
        Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*
        Έτος ίδρυσης
        Αριθμός εργαζομένων

        Κύκλος εργασιών τελευταίου έτους

        Αρμόδιος επικοινωνίας
        Oνοματεπώνυμο*
        Email
        Τηλ