BOUSSIAS COMMUNICATIONS: All Things Facebook & Instagram 2020
Διαλειτουργικότητα, εξατομίκευση at scale και στρατηγικό measurement ορίζουν το marketing στις πλατφόρμες της Facebook
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε για άλλη μια χρονιά το συνέδριο All Things Facebook & Instagram 2020, την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου, στο Συνεδριακό Κέντρο Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Το συνέδριο-θεσμός έγινε sold out, αφού πάνω από 500 άτομα παρακολούθησαν το δημοφιλέστερο συνέδριο στην ΝΑ Ευρώπη για τα Social Media και τις πρακτικές συμβουλές που τους δόθηκαν, τόσο στη συνεδριακή μέρα, όσο και στα workshops που ακολούθησαν την επομένη. Στο συνέδριο ακούστηκαν σημαντικά tips και οι τελευταίες τάσεις γύρω από το Marketing στο Facebook, το Instagram, το Messenger και το Whatsapp δια στόματος καταξιωμένων ξένων και Ελλήνων ομιλητών, ανάμεσά τους οι Nikoloz Bolkvadze, Agency Parner, CEE, Facebook, William Bonaddio, Social Media Consultant / Social Media Editor-in-Chief, McDonald’s UK, Ian Forrester, SVP Research & Analytics, Whalar, Agnieszka Jaworska, Product Marketing Manager, CEE, Facebook, Jordache Johnson, CEO & Founder, Bots and Profit, Alex Khan, CEO, Attractive Media και ο Dennis Yu, CEO, BlitzMetrics.
Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν από τα στελέχη της Facebook, όλα τα νέα λανσαρίσματα, με σημαντικές νέες αφίξεις στο κομμάτι του e-commerce, νέα εργαλεία marketing που δημιουργούν ευκαιρίες για τους διαφημιζόμενους που θα τα αξιοποιήσουν αλλά και οι τάσεις στο marketing στο Facebook Family of Apps. Μεταξύ αυτών, η στροφή στις πλατφόρμες messaging και η σημασία της εξατομίκευσης σε κλίμακα, η δημιουργία mobile-first περιεχομένου, η real-time επικοινωνία, αλλά και η χρήση ΑΙ για immersive ads αναδύθηκαν ως οι πιο καθοριστικές.
Επιπλέον, 5 sold-out workshops πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του συνεδρίου, στις 28 Φεβρουαρίου. Οι θεματολογίες τους κινήθηκαν μεταξύ Mobile-first Creativity, Planning & Buying, Measurements και Performance.
Το συνέδριο διοργάνωσε το Marketing Week και η Boussias Communications. Μεγάλος Χορηγός του συνεδρίου ήταν η Curious Ahead, Χορηγοί ήταν οι εταιρείες Αdjust, Forestview, Humble, iProspect και Socialab. Refreshments Sponsor ήταν η Pepsi, Breakfast Sponsor η Quaker, Υποστηρικτής η Publicis Groupe, Χορηγός Διερμηνείας η Interpretit, και Conference Experience Sponsor το Conferience.