BOUSSIAS COMMUNICATIONS: 13ο Corporate Communications Conference
C-DAY: Οι Communicators «ζεσταίνουν» τις μηχανές της ολικής επαναφοράς των corporate brands στο πεδίο της εξωστρέφειας και ανακατάληψης μεριδίων φήμης και πωλήσεων.
Οι στρατηγικές για δυναμική επαναφορά των corporate brands και, μαζί, του national brand, στα πιο φιλόδοξα μεγέθη της τελευταίας 20ετίας, σηματοδοτήθηκαν στο 13ο Corporate Communication Conference που διοργάνωσε το Marketing Week της Boussias Communications. Πώς τα brands χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τις τοπικές κοινωνίες και διασφαλίζουν το business establishment σε τοπικό επίπεδο; Πώς οδηγεί η Επικοινωνία το company transformation και το engagement των εμπλεκομένων κοινών και εταίρων; Ποιά τα επόμενα βήματα για το φιλόδοξο “Repositioning Greece” και ποιές οι συνέργειες με τα corporate brands & το PR industry; Μπορεί ο επόμενος CEO της εταιρείας να είναι ο σημερινός CCO; Τι κάνει μία καμπάνια επικοινωνίας ξεχωριστή, δημιουργική και επιτυχημένη σε παγκόσμια κλίμακα;
Σε αυτά και άλλα ερωτήματα απάντησαν, από το βήμα του συνεδρίου, περισσότερα από είκοσι (20) διευθυντικά στελέχη εταιρικής επικοινωνίας, όπου μεταξύ αυτών έξι (6) διεθνείς ομιλητές, σε έξι (6) πάνελ συζητήσεων και μπροστά σε ευρύ κοινό διακοσίων (200) συνέδρων από τους κλάδους του PR, CSR, Public Affairs, Internal PR, Event Management, Digital Communications και, φυσικά, της Εταιρικής Επικοινωνίας.
Συνάντηση υψηλού κύρους. Σε πάνελ τρία μέλη της Κυβέρνησης, ο Αμερικανός πρέσβυς και γενικοί διευθυντές επικοινωνίας.
Τις εργασίες του συνεδρίου άνοιξε ο Αμερικανός πρέσβυς στην Ελλάδα, κ. Geoffrey Pyatt με την εισήγησή του για τις ευκαιρίες ανάπτυξης πειστικού ελληνικού αφηγήματος στη διεθνή κοινότητα, ενώ ακολούθησαν με τις keynote ομιλίες τα ανώτατα διεθνή στελέχη: Ariella Yaari, Global Head of Communications, Sanofi, Enric Ordeix-Rigo, Professor of Strategic Management in Global Communication & VP, Global Communication Institute, Fiorenza Plinio, Head of Creative Excellence Development, Cannes Lions International Festival of Creativity, Yvonne Van Bokhoven, Executive VP Europe, LEWIS Communications, The Netherlands & Cannes PR Lions 2019, Jury Member, Bart de Vries, Past President, International Public Relations Association (IPRA), Willem de Ruijter, Executive Director, Europe, VMA Group.
Μεγάλο εύρος παρουσίας του PR Industry, με τέσσερις (4) Γενικούς Διευθντές PR Agencies, σε τρία (3) πάνελ συζήτησης.
Υποστηρίζοντας μια integrated στρατηγική προσέγγιση, που εμπλέκει τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά κοινά, οι ομιλητές μοιράστηκαν τρόπους χτισίματος σχέσεων εμπιστοσύνης και απόκτησης social-license-to-operate, προτείνοντας μια bottom-up προσέγγιση. Προς συζήτηση τέθηκε o νέος ρόλος των επαγγελματιών της εταιρικής επικοινωνίας, το αναβαθμισμένο skillset, οι νέες προκλήσεις και τα εργαλεία διαχείρισής τους, ενώ παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας της Global Link, αναφορικά με τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις των ανθρώπων του κλάδου. Ο ακτιβισμός, το συναίσθημα, και το χιούμορ αναδείχθηκαν ως οι σημαντικότερες τάσεις, με το engaging storytelling, την έξυπνη χρήση influencers και την ανάληψη δημιουργικού ρίσκου να εντοπίζονται ως τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες.
Στο επίκεντρο βρέθηκε και το ζήτημα του εθνικού branding και η πρόσφατη πρωθυπουργική πρωτοβουλία για το Repositioning Greece, όπου παρουσιάστηκε η μεθολογία και η στρατηγική στόχευση της Ελληνικής Κυβέρνησης, με τις εισηγήσεις των Υφυπουργών κ.κ. Στέλιου Πέτσα και Θεόδωρου Σκυλακάκη, και του Γεν. Γραμματέα ΥΠΕΞ, κ. Γρηγόρη Δημητριάδη.
Χορηγοί
Χορηγός του συνεδρίου ήταν τα Ελληνικά Πετρέλαια. Υποστηρικτές: Η 3Μ, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία και η ΔΕΠΑ. Χορηγός διερμηνείας ήταν η Podium και επικοινωνίας η Global Sustain.