TÜV AUSTRIA Hellas: Επαναπιστοποίηση της Επιχειρηματικής Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών

13 Απριλίου 2022 | Νέα Μελών

Bάσει των προτύπων ISO 9001:2015 & ISO/IEC 20000-1:2018

Η Επιχειρηματική Μονάδα Συστημάτων Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) μετά από τη διαδικασία επιθεώρησης της TÜV AUSTRIA HELLAS, ηγετικού φορέα πιστοποίησης της χώρας, ολοκλήρωσε με επιτυχία την επαναπιστοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ), σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ISO 9001:2015 και του Συστήματος Διαχείρισης Παροχής Υπηρεσιών και τις απαιτήσεις του ISO/IEC 20000-1:2018.

Με την εφαρμογή των δύο διεθνών προτύπων, αξιολογήθηκε το συνολικό πλαίσιο λειτουργίας και διαχείρισης των παρεχόμενων Υπηρεσιών Πληροφορικής του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, με τελικό στόχο την διαρκή εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών, τη βελτίωση των επιδόσεων, την αναγνώριση των κινδύνων και την εξάλειψή τους.

Από την πλευρά του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, ο κ. Αλέξανδρος Ζιώμας, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας Συστημάτων Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών, επισημαίνει: «Με τη διατήρηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) και του Συστήματος Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής σύμφωνα με τις απαιτήσεις του ISO 9001:2015 και ISO/IEC 20000:2018 αντίστοιχα, επιβεβαιώνεται ότι οι διαδικασίες διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής ευθυγραμμίζονται τόσο με τις ανάγκες της εταιρείας μας όσο και με τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές. Με την επαναπιστοποίηση των δύο προτύπων, τρεις βασικοί στόχοι επιτυγχάνονται : η αναβάθμιση της ταξιδιωτικής εμπειρίας του επιβατικού μας κοινού καθώς επίσης και των επισκεπτών του αεροδρομίου, η εξασφάλιση βέλτιστης ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών στους φορείς και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην ευρύτερη Αεροδρομιακή Κοινότητα και, τέλος, η μετεξέλιξη της Διεύθυνσής μας, η οποία με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς και έχοντας στο επίκεντρο των στόχων της, την απλοποίηση των διαδικασιών, την ευελιξία, την πολλαπλή λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα συμβάλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας.»

«Στην TÜV AUSTRIA HELLAS αισθανόμαστε ιδιαίτερη ικανοποίηση που η εταιρεία μας αποτελεί την πρώτη επιλογή για την Πιστοποίηση Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και Υπηρεσιών Πληροφορικής, κορυφαίων επιχειρήσεων και οργανισμών της χώρας μας. Η πρόσφατη επαναπιστοποίηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών με τα διεθνή πρότυπα ISO 9001:2015 & ISO/IEC 20000-1:2018, αποδεικνύει ότι ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών προσφέρει με συνέπεια υψηλής ποιότητας υπηρεσίες πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών, με τελικό στόχο την αποτελεσματική εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των πελατών τους.», αναφέρει σχετικά ο CEO της TÜV AUSTRIA HELLAS, Ιωάννης Καλλιάς.

TÜV AUSTRIA Hellas

Η TÜV AUSTRIA Hellas, ο κορυφαίος οργανισμός επιθεώρησης, πιστοποίησης και τεχνικών ελέγχων στην χώρα μας, εγκαινίασε την Τρίτη 30 Νοεμβρίου το νέο υπερσύγχρονο IT Regional Service Center του TÜV AUSTRIA Group. Η σημαντική αυτή επένδυση στην Ελλάδα, περιλαμβάνει τη λειτουργία ενός καινοτόμου technological hub που θα εξυπηρετεί τις συνολικές ανάγκες του Ομίλου και ανοίγει δεκάδες θέσεις εργασίας εντός του 2022.

Τα εγκαίνια του IT Regional Service Center πραγματοποιήθηκαν από τον Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κο Άδωνι Γεωργιάδη και τον κο Ιωάννη Καλλιά, Διευθύνοντα Σύμβουλο της TÜV AUSTRIA Hellas και Executive Business Director Business Assurance του TÜV AUSTRIA Group. Αξίζει να αναφερθεί ότι το IT Regional Service Center θα προσφέρει σε όλες τις εταιρείες του Ομίλου ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων το International Service Desk -1st level support, IT Support, με υπηρεσίες σε Αγγλικά και Γερμανικά, καθώς και εξειδικευμένες υπηρεσίες 2nd level support για International PROGRESS ERP Application, PROGRESS ERP (Java) Developers, SAP BI, SharePoint experts, TAMI experts, κ.ά.

Περισσότερα νέα της Εταιρείας

X

    Στοιχεία εταιρίας

    Επωνυμία επιχείρησης*

    Tαχ. δ/νση διοίκησης

    Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

    Έτος ίδρυσης

    Αριθμός εργαζομένων

    Κέρδη τριών (3) τελευταίων ετών (προ φόρων)

    Σύνολο ενεργητικού τελευταίου έτους

    Αρμόδιος επικοινωνίας

    Oνοματεπώνυμο*

    Email

    Τηλ

    X

      Το όνομά σας *

      Το επίθετό σας *

      Email *

      Τηλέφωνο επικοινωνίας

      To μήνυμά σας

      Μόλις υποβάλετε το ερώτημά σας, ένα μέλος της ομάδας μας θα έρθει σε επαφή μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
      Είμαστε αφοσιωμένοι στο ιδιωτικό σας απόρρητο. Μάθετε πώς φροντίζουμε τα δεδομένα σας στην πολιτική απορρήτου μας.

      X

        Στοιχεία εταιρίας

        Επωνυμία επιχείρησης*

        Tαχ. δ/νση διοίκησης

        Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

        Έτος ίδρυσης

        Αριθμός εργαζομένων

        Κύκλος εργασιών τελευταίου έτους

        Αρμόδιος επικοινωνίας

        Oνοματεπώνυμο*

        Email

        Τηλ