INTRASOFT International: Στην INTRASOFT International 2 νέα έργα-ορόσημα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Η INTRASOFT International, η κορυφαία εταιρεία Πληροφορικής ανέλαβε δύο σημαντικά έργα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών προς χρήστες (EUSS) στους τομείς του ψηφιακού εργασιακού χώρου (Digital Workplace, DWP) (Lot1) και των πληροφοριακών συστημάτων (Lot2).
Ο κ. Αλέξανδρος Μάνος, Διευθύνων Σύμβουλος της INTRASOFT International, δήλωσε σχετικά: «Ανακοινώνουμε σήμερα με μεγάλη χαρά και περηφάνεια δύο νέα, πολύ σημαντικά έργα που μας εμπιστεύεται η DIGIT. Από μόνο του το μέγεθος των δύο έργων, που ξεπερνά το μισό δισεκατομμύριο ευρώ, σηματοδοτεί την είσοδο της INTRASOFT σε μία νέα εποχή, καθώς αναπτυσσόμαστε συνεχώς για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες και τα επιχειρηματικά σχέδια των πελατών μας. Είναι εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέλεξε εμάς και τους συνεργάτες μας για ακόμη μια φορά, για να ηγηθούμε στον ψηφιακό μετασχηματισμό νευραλγικών υπηρεσιών πληροφορικής, που χρησιμοποιούνται από δεκάδες χιλιάδες χρήστες σε σχεδόν όλα τα Ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα. Είμαι βέβαιος ότι η εμπειρία μας σε θέματα τεχνολογίας και η βαρύτητα που δίνουμε στην εμπειρία του χρήστη θα μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε στις προσδοκίες του πελάτη μας.».
Σχετικά με το πολυετές έργο EUSS-Lot1, η INTRASOFT σε συνεργασία μαζί με την ATOS που ηγείται της κοινοπραξίας, θα παρέχει την τεχνογνωσία της σχετικά με τη υποστήριξη των χρηστών, της υποδομής του DWP, καθώς και του κύκλου ζωής του IT εξοπλισμού. Στο έργο περιλαμβάνονται και υπηρεσίες ψηφιακού μετασχηματισμού, που θα συντελέσουν σημαντικά στον εκσυγχρονισμό του DWP περιβάλλοντος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Όσον αφορά το έργο EUSS-Lot2, η INTRASOFT για τα επόμενα 7 έτη θα είναι επικεφαλής της κοινοπραξίας που αποσκοπεί στην παροχή υπηρεσιών υποστήριξης των πληροφοριακών συστημάτων για τις 55 Γενικές Διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και τους Εκτελεστικούς Οργανισμούς, τους χρήστες αυτών και την τεχνική υποδομή τους. Πρόκειται για ένα πολυδιάστατο έργο με ένα ευρύ φάσμα παρεχόμενων υπηρεσιών, από λειτουργίες βάσης δεδομένων και servers, έως την υποστήριξη χρηστών σε επίπεδο εφαρμογών, εκπαίδευσης και πιστοποίησης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η υλοποίηση των δύο έργων βασίζεται σε τεχνολογικές έννοιες αιχμής όπως η ρομποτική αυτοματοποίηση διαδικασιών (Robotic Process Automation), η διαχείριση γνώσης (Knowledge Management), τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης και άλλα.