INTRASOFT International: Η INTRASOFT υπογράφει τη Χάρτα Διαφορετικότητας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
Η INTRASOFT International, υπέγραψε πρόσφατα στην Ελλάδα τη Χάρτα Διαφορετικότητας (Diversity Charter https://diversity-charter.gr/), που αποτελεί πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προάσπιση της διαφορετικότητας και των ίσων ευκαιριών στο εργασιακό περιβάλλον. Η Ευρωπαϊκή Πλατφόρμα Χαρτών Διαφορετικότητας καλύπτει πλέον 26 εθνικούς Χάρτες Διαφορετικότητας, που εκπροσωπούν περισσότερους από 12.000 υπογράφοντες οργανισμούς και περισσότερους από 16 εκατομμύρια εργαζομένους.
Η Χάρτα Διαφορετικότητας ξεκίνησε το 2004 ως πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ενώ στην Ελλάδα ιδρύθηκε το 2019. Στόχος είναι να λειτουργήσει ως μέσο δέσμευσης για την εφαρμογή της ισότητας των ίσων ευκαιριών και της διαφορετικότητας σε κάθε εργασιακό περιβάλλον.
Η κίνηση αυτή αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της εταιρικής κουλτούρας της INTRASOFT, η οποία προάγει τον σεβασμό και την παροχή ίσων ευκαιριών. Η εταιρία επενδύει στην ανάπτυξη και την πρόοδο του ανθρώπινου δυναμικού της, προσφέροντας στους εργαζόμενους της ένα αξιοκρατικό και ασφαλές εργασιακό περιβάλλον. Η διαφορετικότητα όχι μόνο υποστηρίζεται από την INTRASOFT, αλλά αποτελεί ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα, μιας και αποτελείται από ένα πολυπολιτισμικό σύνολο εργαζομένων, οι οποίοι εκπροσωπούν 50 διαφορετικές εθνικότητες και κατέχουν 30 γλώσσες.
Ο κ. Αλέξανδρος Μάνος, Διευθύνων Σύμβουλος της INTRASOFT International δήλωσε: «Η έννοια της διαφορετικότητας είναι απόλυτα συνυφασμένη με την INTRASOFT, μιας πολυεθνικής εταιρίας με εργαζομένους, συνεργάτες και πελάτες σε περισσότερες από 70 χώρες του κόσμου. Η καινοτομία, η δημιουργικότητα, η πελατοκεντρική θέωρηση, η προσωπική ανάπτυξη και η διάθεση για μάθηση ως αξίες της INTRASOFT σχετίζονται άμεσα με το σεβασμό και την πράσπιση της διαφορετικότητας μέσα στον οργανισμό. Η υπογραφή της Χάρτας Διαφορετικότητας αντανακλά εκ νέου τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε ένα δίκαιο και χωρίς αποκλεισμούς εργασιακό περιβάλλον, δίνοντας σε κάθε εργαζόμενο την ευκαιρία να είναι ο εαυτός του, κάτι που αποτυπώθηκε πρόσφατα και στο Engagement Survey της εταιρίας.»