Τράπεζα Πειραιώς: Νέο μοντέλο αυτοματοποιημένου ηλεκτρονικού καταστήματος (e-branch)
Το 2016 η Τράπεζα Πειραιώς εισήγαγε πρώτη στην ελληνική αγορά ένα νέο μοντέλο πλήρως αυτοματοποιημένου ηλεκτρονικού καταστήματος (e-branch) το οποίο προσφέρει μια σειρά ολοκληρωμένων τραπεζικών συναλλαγών.
Μέσα από τo e-branch τόσο οι ιδιώτες όσο και οι επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους με ασφάλεια, ταχύτητα και ευκολία καθώς δεν απαιτούνται ειδικές γνώσεις και ψηφιακές δεξιότητες από τους πελάτες. Καθ’ όλη τη διάρκεια ωραρίου λειτουργίας των e-branches υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό, στο οποίο οι πελάτες μπορούν να απευθυνθούν για οποιαδήποτε απορία, να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων και ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας καθώς και να εξυπηρετηθούν για κάθε τους συναλλαγή.
Στόχος της Τράπεζας είναι να συνεχίσει να επενδύει σε Καταστήματα «Σύγχρονης Τραπεζικής Εμπειρίας» για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της και τη βελτίωση της συνολικής τους εμπειρίας μέσω της παροχής πρωτοποριακών υπηρεσιών. Συνδυάζοντας μοναδικά τη σύγχρονη αρχιτεκτονική και τις τεχνολογικές καινοτομίες, σχεδίασε και υλοποίησε ένα φιλικό, οικείο και μοντέρνο περιβάλλον που παρέχει έξυπνες τραπεζικές υπηρεσίες και συναλλαγές. Τα νέα καταστήματα λειτουργούν τις καθημερινές με διευρυμένο ωράριο, καθώς και το Σάββατο, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μία φορά το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και το πελατοκεντρικό πρόσωπο που υιοθετεί εδώ και χρόνια η Τράπεζα Πειραιώς, προσφέροντας ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Μία από τις μεγαλύτερες καινοτομίες και ναυαρχίδα του e-branch είναι το «Ταμείο από Απόσταση» με video κλήση, όπου ο πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει το σύνολο των συναλλαγών ενός κανονικού ταμείου, βιώνοντας ακριβώς την ίδια εμπειρία εξυπηρέτησης.
Σήμερα λειτουργούν συνολικά 4 e-branches στο λεκανοπέδιο Αττικής.