Πουκαμισάς Α.Ε.: Ετήσια Γενική Συνέλευση του Ομίλου & Βράβευση Καθηγητών 2023-24
Mε ιδιαίτερη λαμπρότητα ο Εκπαιδευτικός Όμιλος Πουκαμισάς πραγματοποίησε την Ετήσια Γενική Συνέλευση του Ομίλου την Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2024. Στην ετήσια Γενική Συνέλευση παρευρέθηκαν όλοι οι Διευθυντές του δικτύου της Αττικής, Διευθυντές μονάδων της Περιφέρειας, καθώς και περισσότεροι από 700 καθηγητές που διδάσκουν στα φροντιστήρια του Ομίλου στην Αττική. Την εκδήλωση παρακολούθησαν, επίσης, ζωντανά μέσω live streaming οι Διευθυντές και οι Καθηγητές όλων των μονάδων του Ομίλου στην Περιφέρεια, οι οποίοι δεν κατάφεραν να παρευρεθούν.
Τη Γενική Συνέλευση άνοιξε ο Πρόεδρος του Ομίλου, κ. Αθανάσιος Πουκαμισάς, με έναν σύντομο απολογισμό της προηγούμενης χρονιάς. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν οι αξιολογήσεις των μονάδων, και βραβεύτηκαν οι καλύτεροι καθηγητές του δικτύου ανά ειδικότητα, όπως αναδείχθηκαν ύστερα από αξιολογήσεις. Τέλος, απονεμήθηκαν χρηματικά έπαθλα αξίας 10.000 € στους 10 καθηγητές, που πρώτευσαν στην αξιολόγηση της ειδικότητάς τους.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να επισημανθεί η ιδιαίτερη βαρύτητα που δίνει ο Εκπαιδευτικός Όμιλος Πουκαμισάς στην Αξιολόγηση των Καθηγητών, θεσμός που αποτελεί για τη χώρα μας μία παρεξηγημένη πρακτική και έχει δεχθεί δριμεία κριτική.
Στον Εκπαιδευτικό Όμιλο Πουκαμισάς η Αξιολόγηση των Καθηγητών πραγματοποιείται εδώ και χρόνια και αποτελεί ένα πρωτοποριακό στοιχείο που χαρακτηρίζει τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες του Ομίλου. Με την Αξιολόγηση εξασφαλίζεται η διαρκής εγρήγορση των καθηγητών και διασφαλίζεται η υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών του Ομίλου. Παράλληλα, οι ίδιοι οι καθηγητές την επιζητούν, γιατί επιθυμούν να γνωρίζουν την άποψη των μαθητών τους, ώστε να βελτιώνονται και να βελτιώνουν παράλληλα και τη διδασκαλία τους.
Η Αξιολόγηση των Καθηγητών στον Όμιλό μας προκύπτει βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων με διαφορετικούς συντελεστές βαρύτητας. Τη μεγαλύτερη βαρύτητα στην Αξιολόγηση έχει η γνώμη των μαθητών μας, που για τον Όμιλό μας είναι οι πιο αντικειμενικοί κριτές, οι οποίοι εκφράζουν τη γνώμη τους για τους καθηγητές τους χωρίς δεύτερη σκέψη. Δεν πρέπει να αρκεί η τυπική ακαδημαϊκή και γνωστική επάρκεια των Καθηγητών, ζητούμενο, επίσης, είναι η μεταδοτικότητά τους, δηλαδή πώς μεταφέρουν τις γνώσεις τους στους μαθητές. Ακολουθούν οι επιδόσεις των μαθητών μας στις Πανελλαδικές, ένας αδιαμφισβήτητος δείκτης, και έπονται δείκτες που σχετίζονται με την αλληλεπίδραση του καθηγητή με τους μαθητές του. Για την εξασφάλιση της αξιοπιστίας του αποτελέσματος, όλα τα στοιχεία ελέγχονται για την ορθότητά τους και εφαρμόζονται «φίλτρα» που διασφαλίζουν ένα δίκαιο αποτέλεσμα.
Στον Εκπαιδευτικό Όμιλο Πουκαμισάς έχουμε διαπιστώσει ότι η Αξιολόγηση, ενώ έχει επικριθεί από την εκπαιδευτική κοινότητα τα τελευταία χρόνια, είναι στην πραγματικότητα ευπρόσδεκτη από τους ίδιους τους Καθηγητές, γεγονός που επιβεβαιώθηκε και από πρόσφατη εσωτερική έρευνα δείγματος 788 καθηγητών του Ομίλου. Έχοντας δομήσει ένα αξιόπιστο μοντέλο αξιολογήσεων μπορούμε να εξασφαλίσουμε και στους μαθητές μας ότι θα κάνουν μάθημα με τους καλύτερους καθηγητές και θα απολαμβάνουν υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικές υπηρεσίες.