METRO AEBE: My market: Πρώτη προτεραιότητα ο Άνθρωπος και στην κρίση
Η κοινωνική υπευθυνότητα είναι για τα My market αναπόσπαστο κομμάτι του DNA τους. Από την πρώτη μέρα λειτουργίας τους, η ανθρωποκεντρική προσέγγιση αποτελεί βασικό πυλώνα της καθημερινότητας των εργαζομένων και της διοίκησης. Μέσα από το πρόγραμμα «+πράττω», η 100% ελληνική αλυσίδα παρέχει υποστήριξη στους συνανθρώπους μας που δοκιμάζονται, χορηγώντας σε ετήσια βάση περισσότερα από 15 Ιδρυμάτων και φορείς σε όλη τη χώρα.
Καθ’ όλη την περίοδο της πανδημίας του COVID-19, τα My market στάθηκαν – και στέκονται – αποφασιστικά δίπλα στις κοινωνίες που βρίσκονται σε έκτακτη ανάγκη, παρέχοντας μέσα από τη στρατηγική συνεργασία τους με την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας τις απαραίτητες ποσότητες τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης που απαιτούνται για την κάλυψη των αναγκών των κατοίκων τους. Ήδη έχουν παραδοθεί δεκάδες χιλιάδες συσκευασίες τροφίμων σε πάνω από 25 Δήμους σε όλη την Ελλάδα από τη Θεσσαλονίκη και την Ορεστιάδα μέχρι τη Λαμία, το Βόλο, τη Λάρισα, τη Μύκονο, τη Σαντορίνη και την Καλαμάτα. Επιπλέον, ανταποκρίθηκαν σε περισσότερα από 60 αιτήματα στήριξης κοινωνικών παντοπωλείων, νοσοκομείων, ιδρυμάτων και φορέων προσφέροντας πάνω από 20.000 συσκευασίες τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, από την Αλεξανδρούπολης έως την Κρήτη, κι από τη Χίο έως τη Ζάκυνθο.
Παράλληλα, τα My market προχώρησαν, ως ελάχιστο δείγμα ευγνωμοσύνης προς τους ανθρώπους τους που εργάστηκαν με ξεχωριστό θάρρος υπό εξαιρετικά απαιτητικές συνθήκες, σε πρόσθετες αμοιβές κατά 2.500.000 εκατ. ευρώ και στην πρόσληψη περισσότερων από 450 νέων συνεργατών για τις ανάγκες των φυσικών καταστημάτων, του E-Shop και των Κέντρων Διανομής.
Ο αγώνας εναντίον του COVID-19 δεν έχει ακόμα τελειώσει, όμως στηρίζοντας τον άνθρωπο θα κερδηθεί. Με ελπίδα. Με αισιοδοξία. Με επιμονή.