ICAP Group: Hoovers – Tο κατάλληλο διαδικτυακό εργαλείο ανάλυσης της παγκόσμιας αγοράς
Case Study : Εταιρεία που είναι μία από τις σημαντικότερες βιομηχανίες δομικών υλικών στη Ν.Α. Ευρώπη, παράγει και διαθέτει πάνω από 300 προϊόντα που χρησιμοποιούνται σε γενικές και ειδικές οικοδομικές εφαρμογές, επισκευές, βελτιώσεις κλπ.
Η ανάγκη:
Η εταιρεία πραγματοποιεί εξαγωγές σε περισσότερες από 40 χώρες σε όλον τον κόσμο και η αρμόδια Διεύθυνση Εξαγωγών επιθυμούσε από τη μία ευρύτερη γνώση των περιοχών αυτών και από την άλλη περαιτέρω επέκταση σε νέες χώρες, με βασικό στόχο τον αχανή γεωγραφικό χώρο των Η.Π.Α. Επιπλέον, μία συχνή επισκόπηση του κλάδου δραστηριότητας στον παγκόσμιο χάρτη, με τις τάσεις και τις ευκαιρίες, τον ανταγωνισμό και τα νέα στα social media ήταν παραπάνω επιθυμητή.
Η λύση:
Hoovers: Διαδικτυακό εργαλείο sales & marketing. O συνδυασμός μίας παγκόσμιας βάσης επιχειρηματικών δεδομένων με ταυτόχρονη τη δυνατότητα δημιουργίας λιστών ανάλογα με τα κριτήρια του χρήστη και της καθημερινής παρακολούθησης όλων των κλάδων της αγοράς, προσφέρεται από τις αρχές του 2016 από την ICAP Group σε συνεργασία με τη Dun & Bradstreet
Κύρια οφέλη:
Η λύση Hoovers με δεδομένα για 85 εκατομμύρια επιχειρήσεις και 100 εκατομμύρια επαφές σε όλο τον κόσμο και σε 1.000 και πλέον κλάδους, αλλά και με προσιτό κόστος συνδρομής για κάθε ελληνική επιχείρηση με εξωστρεφή χαρακτήρα, αποτελεί το απόλυτο sales marketing tool! Ο πελάτης συνδυάζοντας τη γνώση που παρέχει η Hoovers με τα αντίστοιχα international reports που προσφέρουν ολοκληρωμένη εικόνα για την οικονομική κατάσταση και την πιστοληπτική ικανότητα της κάθε εξεταζόμενης εταιρείας και τα οποία προμηθεύεται από τη D&B μέσω της ICAP Group, κατάφερε να καλύψει ένα ευρύ φάσμα αναγκών που οριοθετεί η εταιρική επεκτατική πολιτική της.