Σεμινάριο 10/2025 «Sales Effectiveness Program»
Ημερομηνίες & ώρες διεξαγωγής: 13/10, 14/10, 20/10/2025, 9:30-15:30
Διάρκεια σεμιναρίου: 18 ώρες
Τρόπος διεξαγωγής: Zoom platform
Μέγιστος Αριθμός ατόμων: 24
Κόστος συμμετοχής: δωρεάν για στελέχη εταιρειών-μελών του ΣΕΒ, με συμβολικό τίμημα €50 ευρώ υπέρ του Φιλανθρωπικού Σωματείου Εστία Κοριτσιού «Φιλοθέη η Αθηναία».
Προθεσμία αίτησης συμμετοχής: 9/10/2025
Προθεσμία πληρωμής ποσού για την κατοχύρωση της συμμετοχής: 10/10/2025
Στόχοι Προγράμματος
To πρόγραμμα αυτό στοχεύει στην ενδυνάμωση των δεξιοτήτων των στελεχών πωλήσεων μέσα από μία βιωματική, διαδραστική και ουσιαστικά προσαρμοσμένη προσέγγιση που εστιάζει στη(ν):
- συμβολή στην αύξηση αποτελεσματικότητας των πωλήσεων
- ανάδειξη ενιαίας στρατηγικής πωλήσεων ανά προϊόν/υπηρεσία, διαμόρφωση ενιαίας κουλτούρας πωλήσεων
- κατανόηση της διαδικασίας πωλήσεων και της δομής ενός διαλόγου πωλήσεων
- αφομοίωση, και όχι απομνημόνευση, τεχνικών πώλησης. Βελτίωση ταχύτητας ενιαίας αφομοίωσης νέας γνώσης (π.χ. νέο προϊόν/υπηρεσία)
- προσαρμογή σε νέες προκλήσεις και δεδομένα – αποτελεσματική διαχείριση απαιτητικών καταστάσεων
- ενίσχυση αυτοπεποίθησης μέσω εξάσκησης με πραγματικά δεδομένα προϊόντων/υπηρεσιών
- βελτίωση τεχνικής για cross selling.
Περιεχόμενο και Ροή Προγράμματος
Το πρόγραμμα αναπτύσσεται στις παρακάτω ενότητες:
- Χτίζοντας Σχέσεις Εμπιστοσύνης & Δυναμικής Επικοινωνίας
Οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουν πώς να δημιουργούν αυθεντική σύνδεση με τον πελάτη από την πρώτη επαφή, αξιοποιώντας τεχνικές ενσυναίσθησης και αποτελεσματικής επικοινωνίας. Θα μάθουν πώς να κάνουν τις σωστές ερωτήσεις για να ανακαλύπτουν βαθύτερες ανάγκες, να ακούν ενεργητικά και να αποκωδικοποιούν τη μη λεκτική γλώσσα του σώματος. Μέσα από βιωματικές ασκήσεις και board game προσομοιώσεις, θα αποκτήσουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν και να προσαρμόζουν το στυλ επικοινωνίας τους ανάλογα με το προφίλ του πελάτη, ενισχύοντας έτσι την αίσθηση εμπιστοσύνης και ασφάλειας. - Συμβουλευτική Πώληση και Διάλογος Πωλήσεων
Οι συμμετέχοντες θα εξασκηθούν στη στοχευμένη προετοιμασία, την ανάλυση της «μεγάλης εικόνας» του πελάτη και την παρουσίαση λύσεων που έχουν πραγματικό νόημα και αξία, καθώς προκύπτουν μέσα από το Διάλογο Πωλήσεων. Θα μάθουν να χειρίζονται με αυτοπεποίθηση τις αντιρρήσεις και να οδηγούν το Διάλογο Πωλήσεων με επιτυχία σε δέσμευση και κλείσιμο της πώλησης. Παράλληλα, θα γνωρίσουν τις κρίσιμες διαφορές μεταξύ B2B και B2C πωλήσεων, τον ρόλο των KPIs στην παρακολούθηση της επιτυχίας και τα σύγχρονα εργαλεία, όπως η τεχνητή νοημοσύνη και τα sales playbooks, που προσφέρουν στρατηγικό πλεονέκτημα σε ένα απαιτητικό περιβάλλον αγοράς. - Εφαρμογή σε Πραγματικές Συνθήκες & Εξατομικευμένο Πλάνο Δράσης
Στο Sales Lab, οι συμμετέχοντες θα δουλέψουν πάνω σε πραγματικά προϊόντα και υπηρεσίες της εταιρείας, δημιουργώντας αναλυτικά πελατειακά προφίλ (personas) και εφαρμόζοντας στρατηγικές πώλησης σε προσομοιώσεις ρόλων που αναπαριστούν προκλήσεις της καθημερινότητας. Με τη βοήθεια στοχευμένου feedback /coaching tool, θα σχεδιάσουν το δικό τους Action Plan, με πρακτικά βήματα που θα μπορούν να υλοποιήσουν άμεσα, ενισχύοντας τις επιδόσεις τους και τη μακροπρόθεσμη σχέση με τον πελάτη.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:
- Στελέχη πωλήσεων πρώτης γραμμής,
- Διευθυντές &
- Προϊσταμένους πωλήσεων.
Κοινό χαρακτηριστικό των συμμετεχόντων είναι η έντονη έκθεσή τους σε πωλησιακές προκλήσεις και η σημαντική τους επίδραση στα έσοδα ή/και έξοδα (δηλαδή στην κερδοφορία) της εταιρίας.
Εισηγήτρια: Αλέκα Σκούρα Teaching Fellow, Alba Graduate Business School, The American College of Greece – Σύμβουλος διοίκησης ανθρωπίνων πόρων και στρατηγικής οργανωσιακής εκπαίδευσης
Η κα Αλέκα Σκούρα συνδυάζει πολυετή εμπειρία στην Εκπαίδευση Στελεχών με τη Διοίκηση της Απόδοσης και το coaching. Σπούδασε Computer Science στο New York University των ΗΠΑ και με την επιστροφή της στην Ελλάδα εργάστηκε στην πολυεθνική εταιρία Achieve Global ως εκπαιδεύτρια και σύμβουλος επιχειρήσεων. Το 1998 ξεκίνησε να εργάζεται στη Eurobank ως υπεύθυνη εκπαίδευσης ενώ το 2007 και ως το 2014 ανέλαβε την διεύθυνση της μονάδας Εκπαίδευσης και Διαχείρισης της Απόδοσης της Eurobank με συνολική ευθύνη για τη στρατηγική μάθηση, το σχεδιασμό προγραμμάτων για το εύρος του Οργανισμού καθώς και το σύστημα διαχείρισης της απόδοσης στη Eurobank και την ευθυγράμμισή του με τους στρατηγικούς στόχους του Οργανισμού. Από το 2014 ως σήμερα εργάζεται ως σύμβουλος στρατηγικής εκπαίδευσης, εισηγήτρια και leadership coach.
Εισηγήτρια: Έλφη Λαμπρούλη Τeaching Fellow, Alba Graduate Business School, The American College of Greece – Eκπαιδεύτρια Στελεχών – Eιδικός Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης
Η κυρία Λαμπρούλη είναι Eιδικός Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης κι εκπαιδεύτρια Στελεχών με 25ετή πορεία στον χώρο της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων. Έχει εργαστεί σε διαφορετικούς τομείς της αγοράς, όπως ο τουρισμός (Αστήρ ΑΞΕ), η ασφαλιστική αγορά (Interamerican) και ο Τραπεζικός τομέας (Interbank, Eurobank) σε θέσεις Εκπαίδευσης και Διοίκησης της Απόδοσης, και έχει εκπαιδεύσει πάνω από 7.500 συμμετέχοντες. Από το 2015, συνεργάζεται ως εισηγήτρια, σε θέματα Οργανωσιακής Μάθησης, Ηγεσίας και Πωλήσεων, με Οργανισμούς όπως το Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το Alba, αλλά και με ελληνικούς και πολυεθνικούς οργανισμούς, ως σύμβουλος εκπαίδευσης.