Εργαστήριο ΣΕΒ για το «Διεθνές Βranding»

To branding είναι η διαδικασία ανάδειξης των αξιών που θέλουμε να επικοινωνήσουμε για το προϊόν μας.

Το επιτυχημένο κτίσιμο του branding ως μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, και τα λάθη που μπορούν και πρέπει να αποφευχθούν μέσα από πρακτικά παραδείγματα και μελέτες περιπτώσεων, παρουσίασαν έμπειρα, υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς, στο εργαστήριο που διοργάνωσε ο ΣΕΒ, με θέμα: «Διεθνές Branding: Από τη θεωρία στην Πράξη», την Δευτέρα, 24 Μαΐου 2021. Το εργαστήριο παρακολούθησαν κυρίως στελέχη από μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις που αναζητούν τρόπους αναβάθμισης της εξωστρέφειάς τους.

Το θέμα είναι εξαιρετικά επίκαιρο, όπως τόνισαν οι ομιλητές στο εργαστήριο, διότι η εταιρική ταυτότητα είναι αυτή που ξεχωρίζει την επιχείρηση στους πελάτες της.  Μπορεί να είναι μία μόνο λέξη ή μια εικόνα, αλλά δεν είναι ένα απλό θέμα. Δείχνει ποια είναι η εταιρία, τί θέλει να γίνει, πώς θέλει να την βλέπουν οι άλλοι, τί να περιμένει ο πελάτης. Είναι η αντίληψη, η εντύπωση, που έχουν οι πελάτες για τα προϊόντα / υπηρεσίες που παράγει η εταιρία. Το branding είναι η διαδικασία ανάδειξης των αξιών που θέλουμε να επικοινωνήσουμε για το προϊόν μας. Είναι η ταυτότητά του, είναι το πρόσωπό του.

Οι ομιλητές μοιράστηκαν εμπειρίες από διαφορετικούς κλάδους και εταιρικά μεγέθη και συμφώνησαν ότι η επικοινωνία αυτή πρέπει να γίνεται κατανοητή με απλή γλώσσα, με άμεση ανάληψη του οφέλους αλλά και της ποιότητας που έχει το προϊόν και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί άμεσα από τον πελάτη μας. Χωρίς σύνθετους όρους ή τεχνικές αναλύσεις.  Για το λόγο αυτό, χρειαζόμαστε τους ειδικούς, για να μας οδηγήσουν δηλαδή  στο σωστό αποτέλεσμα. Αυτό αφορά ιδιαίτερα τη σημερινή εποχή, όπου η  πανδημία δημιούργησε ένα νέο προφίλ καταναλωτή. Αν καταφέρουμε να περάσουμε το μήνυμά μας, έχουμε πετύχει το στρατηγικό στόχο πρόσβασης στο κοινό που μας ενδιαφέρει, με τον καλύτερο τρόπο.

Στη συζήτηση, συμμετείχαν:  ο κ. Γιώργος Αναγνωστόπουλος (Founder, Socialab), ο κ. Δημήτρης Καραβασίλης (Founder and CEO, DK Marketing), η Δρ. Καλυψώ Καραντινού (Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), η κα Λίλα Κούρτη (Διευθύντρια Εξαγωγών, Τρικαλινός Ε.Ε.), ο κ. Δημήτρης Λακασάς (CEO, Olympia Electronics A.E.), ο κ. Γιάννης Μόσχος (Εμπορικός Διευθυντής, Greka Icons Α.Ε.) και ο Δρ. Γιώργος Ξηρογιάννης (Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής, ΣΕΒ). Το  συντονισμό ανέλαβαν οι κκ. Αμαλία Γκουνέλα και Βίκυ Μακρυγιάννη, Senior Advisors ExportReady του ΣΕΒ.

Μιλώντας στην έναρξη του εργαστηρίου, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του ΣΕΒ, κ. Γιώργος Ξηρογιάννης σημείωσε ότι:  «η επιτυχία του branding μεγαλώνει μαζί με την αντιλαμβανόμενη αξία ενός προϊόντος. Ούτε η τιμή, ούτε η συνεχής διαφήμιση ούτε ο συνεχής ανταγωνισμός είναι αυτό που δίνει αξία στο προϊόν. Ο πυρήνας κάθε πρωτοβουλίας branding, είναι να πείσουμε τους πελάτες να αντιλαμβάνεται το προϊόν ως κάτι σημαντικό για εκείνους προσωπικά. Ένα καλά τοποθετημένο brand είναι αυτό που συνήθως κάνει τη διαφορά ανάμεσα στο ‘αγοράζω’ και στο ‘κοιτάζω’».

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος ExportReady του ΣΕΒ, για την ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, με χορηγία της Eurobank.

ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών
Πληροφορίες

Γενικά για τα Cookies

Θεωρούμε σημαντικό να ξέρετε ποια είναι τα cookies που χρησιμοποιούνται στην ιστοσελίδα μας και για ποιούς λόγους αυτά χρησιμοποιούνται. Στόχος μας είναι η σωστή ενημέρωση και προστασία σας αλλά και η καλύτερη εμπειρία από την επίσκεψη σας στην ιστοσελίδα μας.

Έτσι χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη δυνατή λειτουργίας της, τη σωστή περιήγηση σας, τη σύνδεση και τη μετακίνηση στις σελίδες καθώς και για την παροχή διαφημιστικού περιεχομένου βασιζόμενο στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες σας. Επίσης, τα cookies χρησιμοποιούνται για να αναλύσουμε πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο μας, πώς περιηγούνται ή αν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα για να μπορέσουμε να το διορθώσουμε. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι ανώνυμες και χρησιμοποιούνται μόνο για να βελτιώσουμε τη δομή και το περιεχόμενο του ιστοτόπου.

Τα cookies είναι μικρά κομμάτια πληροφορίας (αρχεία), με τη μορφή απλού κειμένου, που αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας (ή σε άλλες συσκευές με πρόσβαση στο διαδίκτυο, όπως ένα smartphone ή tablet) όταν επισκέπτεστε διάφορες σελίδες στο διαδίκτυο. Τα Cookies δεν προκαλούν κάποια βλάβη στον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή, αλλά ούτε και στα αρχεία που φυλάσσονται σε αυτόν. Χωρίς αυτά, οι προσωπικές σας προτιμήσεις θα ήταν αδύνατον να αποθηκευτούν και κάθε φορά που θα μπαίνατε σε μία ιστοσελίδα, θα ήταν σαν να μπαίνατε για πρώτη φορά. Τα cookies είναι απόλυτα ασφαλή και δεν αποθηκεύουν διευθύνσεις email ή αριθμούς τηλεφώνου.

 

Ποια Cookies χρησιμοποιούνται;

Η ιστοσελίδα μας όπως και όλες οι ιστοσελίδες, για να λειτουργήσει ομαλά και να εξυπηρετήσει στο μέγιστο τον χρήστη, χρησιμοποιεί cookies. Στα επόμενα tabs αναλύουμε τις τέσσερις κατηγορίες που χρησιμοποιούνται

X

    Στοιχεία εταιρίας

    Επωνυμία επιχείρησης*

    Tαχ. δ/νση διοίκησης

    Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

    Έτος ίδρυσης

    Αριθμός εργαζομένων

    Κέρδη τριών (3) τελευταίων ετών (προ φόρων)

    Σύνολο ενεργητικού τελευταίου έτους

    Αρμόδιος επικοινωνίας

    Oνοματεπώνυμο*

    Email

    Τηλ

    X

      Το όνομά σας *

      Το επίθετό σας *

      Email *

      Τηλέφωνο επικοινωνίας

      To μήνυμά σας

      Μόλις υποβάλετε το ερώτημά σας, ένα μέλος της ομάδας μας θα έρθει σε επαφή μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
      Είμαστε αφοσιωμένοι στο ιδιωτικό σας απόρρητο. Μάθετε πώς φροντίζουμε τα δεδομένα σας στην πολιτική απορρήτου μας.

      X

        Στοιχεία εταιρίας

        Επωνυμία επιχείρησης*

        Tαχ. δ/νση διοίκησης

        Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

        Έτος ίδρυσης

        Αριθμός εργαζομένων

        Κύκλος εργασιών τελευταίου έτους

        Αρμόδιος επικοινωνίας

        Oνοματεπώνυμο*

        Email

        Τηλ