4ο Συνέδριο Τεχνολογίας Πληροφορικής από την KPMG, 26/6/2008

Η KPMG διοργανώνει το 4 Συνεδρίου Τεχνολογίας Πληροφορικής, στις  26 Ιουνίου 2008, στο χώρο της Αίγλης Ζαππείου. Κεντρικοί ομιλητές του Συνεδρίου είναι οι Edmund (Ed) Thompson, Αντιπρόεδρος, Customer Relationship Practice και διακεκριμένος αναλυτής της Gartner, και Steve Barron, Director στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα MSc in Project Management του πανεπιστημίου του Lancaster, στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το φετινό συνέδριο επικεντρώνεται σε δύο ιδιαίτερα επίκαιρα θέματα:

1. Συστήματα Διαχείρισης Σχέσεων με Πελάτες (Customer Relationship Management/CRM)
2. Διαχείριση Έργων (Project Management – PM) Πληροφορικής.

Το Συνέδριο απευθύνεται στην ευρύτερη διοικητική ομάδα μιας επιχείρησης αφού, λόγω της θεματολογίας του, αγγίζει τόσο τα στελέχη της  πληροφορικής, όσο και τα στελέχη πωλήσεων, marketing και εξυπηρέτησης πελατών.

Ομιλητές και  Θεματολογία  του 4ου Συνεδρίου Τεχνολογίας Πληροφορικής

Ο Edmund (Ed) Thompson είναι διακεκριμένος αναλυτής και αντιπρόεδρος του τμήματος της Gartner που ασχολείται με πρακτικές διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (Customer Relationship Management – CRM). Είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση και το συντονισμό της στρατηγικής σε θέματα CRM, για την εφαρμογή ερευνητικών πρακτικών, καθώς επίσης και για έρευνες διαχείρισης πελατειακών εμπειριών. Πριν επικεντρωθεί στο παρόν αντικείμενό του, την έρευνα, ο Ed Thompson ήταν υπεύθυνος για την κάλυψη της Gartner Ευρώπης αναφορικά με Windows NT, Windows 2000, και θέματα διαχείρισης και βελτιστοποίησης απόδοσης συστημάτων διακομιστών (servers). Πριν εργαστεί στην Gartner, ήταν σύμβουλος στην Inteco Corporation, όπου εργάσθηκε στους τομείς συμβουλευτικής στρατηγικής και έρευνας αγοράς. Προηγουμένως, εργάσθηκε στη Software Sciences / Data Sciences, έναν ανεξάρτητο προμηθευτή λογισμικού και ολοκληρωμένων συστημάτων, που έχει έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Ο Ed Thompson έχει πτυχίο Bachelor στα Οικονομικά και Δίπλωμα στο Marketing. Στο 4ο Συνέδριο Τεχνολογίας Πληροφορικής, ο Thompson θα εξηγήσει «Γιατί το μέλλον του CRM θα είναι πολύ διαφορετικό από το παρελθόν».

Ο Steve Barron έχει εργασθεί σε μεγάλα έργα μηχανικής και λογισμικού στον στρατιωτικό και χρηματοοικονομικό τομέα για πάνω από είκοσι χρόνια. Έχει εργασθεί ως project manager σε έργα στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Αμερική, και την Ευρώπη. Τα τελευταία δέκα χρόνια εργάζεται ακαδημαϊκά, αναπτύσσοντας τεχνικές διοίκησης έργων και συνεισφέροντας στη διδασκαλία ακαδημαϊκών μαθημάτων για στελέχη και φοιτητές. Σήμερα, είναι Director του μεταπτυχιακού προγράμματος MSc Project Management στο πανεπιστήμιο του Lancaster, στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ειδικότερα, το αντικείμενο της έρευνάς του είναι η εφαρμογή ικανοτήτων διοίκησης έργων σε επιχειρηματικές δραστηριότητες και οι τρόποι με τους οποίους οι ομάδες αντιμετωπίζουν τα προβλήματα διοίκησης έργων. Παράλληλα, παρουσιάζει και σχετικό σημαντικό συγγραφικό έργο, δημοσιευμένο και στην Ελλάδα.  Στο συνέδριο, ο Steve Barron θα αναπτύξει το θέμα «Αντιμετώπιση προβλημάτων και ανάπτυξη ικανοτήτων για την επιτυχή διοίκηση έργων».

Ακόμη, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα πραγματοποιηθεί συζήτηση σε πάνελ για το θέμα «Γεφυρώνοντας τις επιχειρηματικές απαιτήσεις με το τί προσφέρει η τεχνολογία», στο οποίο οι δύο εμπλεκόμενες πλευρές (δημιουργοί αλλά και χρήστες συστημάτων CRM) θα απαντήσουν ουσιαστικά στο καίριο ερώτημα «Ποιες είναι οι κύριες επιχειρησιακές προδιαγραφές που το CRM θα πρέπει να καλύψει και τί απαιτείται  από τη Διεύθυνση Πληροφορικής προκειμένου αυτό να λειτουργεί αποτελεσματικά»;

Στη συζήτηση σε πάνελ που θα συντονίσει ο Βιργίλιος Τουϊνέας, Γενικός Διευθυντής,

Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στον τομέα Πληροφορικής, KPMG,

θα συμμετέχουν οι:

  • Βασίλης Δημακάκος, Head of ΙΤ Delivery Management,  Vodafone.
  • Παναγιώτης Ηλιόπουλος, Διευθυντής Πληροφορικής, DSGI South East Europe, Dixon UK.
  • Γιώργος Παπασταματίου, Γενικός Διευθυντής, Mellon Οικονομικές Υπηρεσίες.
  • Γιάννης Παπίδης, Διευθυντής Λειτουργίας Εφαρμογών Πληροφορικής, Γενική Διεύθυνση Τεχνολογιών Πληροφορικής, ΟΤΕ.
  • Αλέξανδρος Παραγυιός,  Βοηθός Γενικός Διευθυντής, Επικεφαλής Τομέα Group Business Technology, Eurobank EFG.
  • Κωνσταντίνος Φρυδάκης, Manager, Customer Experience Management Group, Μονάδα Επιχειρησιακής Υποστήριξης Λιανικής Τραπεζικής, Γενική Διεύθυνση Λιανικής Τραπεζικής,  Τράπεζα Πειραιώς.

Στη συνέχεια, ο Κωνσταντίνος Δούκας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε., πρόκειται να μιλήσει για το θέμα της διαχείρισης μεγάλων έργων.

Τέλος, μελέτες περιπτώσεων για το Project Management στην πράξη θα αναπτύξουν οι:

  • Μιχάλης Αγρανίτης, Υποδιευθυντής Διεύθυνσης Οργάνωσης, Εθνική Τράπεζα Ελλάδος.
  • Λεωνίδας Δαραβέλης, Διευθυντής, Εν ενεργεία Επικεφαλής Επιχειρηματικής Μονάδας Πληροφοριακών Συστημάτων & Τηλεπικοινωνιών,  Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος»
  • Κωνσταντίνος Χολέβας, IS & Processes Manager, ΑΓΕΤ Ηρακλής.

Συντονίστρια της ενότητας θα είναι η Έφη Κατσούλη, Αναπληρώτρια Γενική Διευθύντρια, Τμήμα Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στον τομέα Πληροφορικής, KPMG.

 Για περισσότερες πληροφορίες
επισκεφθείτεhttp:http://www.kpmg.gr/News/4th+IT+Forum/Overview.htm

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 210 60 62 219  (κα Δήμητρα Παπαχρήστου)
E-mail: itforum@kpmg.gr

ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών
Πληροφορίες

Γενικά για τα Cookies

Θεωρούμε σημαντικό να ξέρετε ποια είναι τα cookies που χρησιμοποιούνται στην ιστοσελίδα μας και για ποιούς λόγους αυτά χρησιμοποιούνται. Στόχος μας είναι η σωστή ενημέρωση και προστασία σας αλλά και η καλύτερη εμπειρία από την επίσκεψη σας στην ιστοσελίδα μας.

Έτσι χρησιμοποιούμε cookies για την καλύτερη δυνατή λειτουργίας της, τη σωστή περιήγηση σας, τη σύνδεση και τη μετακίνηση στις σελίδες καθώς και για την παροχή διαφημιστικού περιεχομένου βασιζόμενο στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες σας. Επίσης, τα cookies χρησιμοποιούνται για να αναλύσουμε πώς οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τον ιστότοπο μας, πώς περιηγούνται ή αν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα για να μπορέσουμε να το διορθώσουμε. Όλες οι πληροφορίες που συλλέγονται από αυτά τα cookies είναι ανώνυμες και χρησιμοποιούνται μόνο για να βελτιώσουμε τη δομή και το περιεχόμενο του ιστοτόπου.

Τα cookies είναι μικρά κομμάτια πληροφορίας (αρχεία), με τη μορφή απλού κειμένου, που αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας (ή σε άλλες συσκευές με πρόσβαση στο διαδίκτυο, όπως ένα smartphone ή tablet) όταν επισκέπτεστε διάφορες σελίδες στο διαδίκτυο. Τα Cookies δεν προκαλούν κάποια βλάβη στον ηλεκτρονικό σας υπολογιστή, αλλά ούτε και στα αρχεία που φυλάσσονται σε αυτόν. Χωρίς αυτά, οι προσωπικές σας προτιμήσεις θα ήταν αδύνατον να αποθηκευτούν και κάθε φορά που θα μπαίνατε σε μία ιστοσελίδα, θα ήταν σαν να μπαίνατε για πρώτη φορά. Τα cookies είναι απόλυτα ασφαλή και δεν αποθηκεύουν διευθύνσεις email ή αριθμούς τηλεφώνου.

 

Ποια Cookies χρησιμοποιούνται;

Η ιστοσελίδα μας όπως και όλες οι ιστοσελίδες, για να λειτουργήσει ομαλά και να εξυπηρετήσει στο μέγιστο τον χρήστη, χρησιμοποιεί cookies. Στα επόμενα tabs αναλύουμε τις τέσσερις κατηγορίες που χρησιμοποιούνται

X

    Στοιχεία εταιρίας

    Επωνυμία επιχείρησης*

    Tαχ. δ/νση διοίκησης

    Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

    Έτος ίδρυσης

    Αριθμός εργαζομένων

    Κέρδη τριών (3) τελευταίων ετών (προ φόρων)

    Σύνολο ενεργητικού τελευταίου έτους

    Αρμόδιος επικοινωνίας

    Oνοματεπώνυμο*

    Email

    Τηλ

    X

      Το όνομά σας *

      Το επίθετό σας *

      Email *

      Τηλέφωνο επικοινωνίας

      To μήνυμά σας

      Μόλις υποβάλετε το ερώτημά σας, ένα μέλος της ομάδας μας θα έρθει σε επαφή μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
      Είμαστε αφοσιωμένοι στο ιδιωτικό σας απόρρητο. Μάθετε πώς φροντίζουμε τα δεδομένα σας στην πολιτική απορρήτου μας.

      X

        Στοιχεία εταιρίας

        Επωνυμία επιχείρησης*

        Tαχ. δ/νση διοίκησης

        Κλάδος οικονομικής δραστηριότητας*

        Έτος ίδρυσης

        Αριθμός εργαζομένων

        Κύκλος εργασιών τελευταίου έτους

        Αρμόδιος επικοινωνίας

        Oνοματεπώνυμο*

        Email

        Τηλ